Monday, January 11, 2010

Assalamualaikum w.r.t
Smpai kolej td kol 10lbh hrp je nk g dftr awl..hehe
Biasa la kte merancang Allah yg menentukn..
Pastu tngu deqna dlm 10min..
Pastu kteorg g dftr..
Ya Allah, dlm hati bdoa gler xmau terserempak ngn ***
Allah xske hambanya bermusuh dan bermasam muka
Tlh tersurat lg tersirat kami berselisihan..

masyaAllah!!!
Mengucap pnjg aku ngn deqna..

Z*** oyt,bru sebut2 nama korg,jmpe gk. Pnjg umo

A*** atp,pointer brape??

T*** korg bru smpai ker??

The B*** senyap sunyi bisu kot,xpun lidah jd kelu..

Tw x...
Ape2 yg dorg tnye aku cuma senyum je
Ada la 1 2 patah yg aku ckp
Mybe dorg bengang kot

T*** jom,salam ibu

Kteorg pun separate!!!
Yg plg lwk deqna la..
Kalut gler..
Suh pegang fn la..
Xtaw ape motif dia..
Tp pelik gk nape dorg xajk kte dftr sme2kn wlupun da duk lain2??
Pelik gk!
Lg2, t*** n Z***...
Ape la salahkn ajk..bkn kne pakai post pun..
Hesh xfhm btl la ngn dorg neh..
Hm..kalo cmne r dorg
Persahabatan kteorg mmg xkn normal lg pun kot..

Oke fine!
Aku dpt tw aku 1 sect ngn 2org bdk dekan umh “the bom”
Aku akn tego slh sorg dr dia je..
Tp nk group sme,SORIE..
Bkn nk blagak ke ape
Cuma hati da terlampau berdarah n bernanah da neh
Aku xnk lg ada hubungkait lg ngn dorg,kalo bleh
Cuba r korg ada kt tmpt aku
Wlupun aku ni korg ingt cm budak kecik
Tp fikiran n perasaan aku xmcm budak kecik tw..

AKU DA SERIK NK RPT NGN ORG EXCEPT YAYA!!!
Thnx,yaya!!
Ko jelmaan diri aku..

No comments: