Monday, January 11, 2010

kpala tingt0ng

hmm..arini start klas..lect masuk jap je.. terangkan pasal harga buku sume pastu contents sket kowt..hehe..mak ai, mhl gle r bku taxation tu..text RM80,slide RM15.. xpe2,demi nk dpt ilmu aku sngp! hehe..poyo je lebihkn..

hmm..nk dgr cter x aku dpt msg gler pnya syok r!! nk bce?? kalo xnk bce pun aku letak gk..blog aku kn..

"Salam,atip kau ade ckp kalau kte terjumpa kt kolej kau akan tego aku ni kte da 1 klas pun kau cam xnak tgk aku je..nape?sory kalau msj neh mganggu.."

oke,fine! mesti korg ttnye2kn nape..sbb dia aku kuar dr umh..sbb dia aku xrpt lg ngn dorg..sbb dia aku merana..sbb dia aku ngis..sbb dia hati aku terluka..sgala2nya sbb dia. senang2 je aku nk tego dia blk ker??..emm.sorie la.. wlaupun aku lembut,tp hati aku xselembut diriku. hati aku keras macam batu tw..

kdg2,aku nk benci dia tp aku xde niat pun nk benci dia sbb dia kwn rpt aku dlu..aku cuma nk bg diri aku stabil ngn keadaan neh sume. tngu je la bila k.. itupun kalo masih nk tunggu la..huhu..

hmm..nk cte pasal duk ostel neh plak.. Ya allah bosan gler r xde wt pe.. dr td mlyn laptop je tw..heheh.. tp xpe,duk ostel hati tenang sgt2.. Alhamdulilah!..k la chow dlu.. dadaa!

No comments: