Monday, March 15, 2010

Jika aku mati esk ! !

Mungkin hanya Tuhan

Yang tahu segalanya

Apa yang kuinginkan

Di saat-saat ini

Kau takkan percaya

Kau selalu di hati

Haruskah ku menangis

untuk mengatakan yang sesungguhnya

Kaulah segalanya untukku

Kaulah curahan hati ini

Tak mungkin ku melupakanmu

Tiada lagi yang kuharap

Hanya kau seorang

Lagu ni khas buat SITI NADIA BT HASNAN.. kaulah segalanya untukku. selain ibu, ayah n adik2 aku. ko org 2nd yg aku syg.. ko ptt bsyukur tw cz aku pyh nk syg2 org neh..hehe.. gurau aje.. yaya, kalo aku xpanjang umo.. ko jgn sedih k. ko jgn skali2 mgeluarkan airmata ko untuk aku,aku xske ko sedih.. kalo bce quran or yassin ingt aku kt alam yg lain tu ye nnti. entah la ek,aku mcm rase umor aku xpanjang je. mungkin lebih byk cabaran setelah umor aku 20thn esk.. ingt mati ni bgskan leh sedarkan kte.. ni amanat aku kt ko, kalo aku xksampaian nk tunaikan hajat aku.. ko tlg ye.. aku dah kumpul sket2 dlm bank. ko je yg tw hajat aku. ni rahsia kte dua tw.. INGAT!.. sampai mase nnti baru aku akn bgtw ibu n ayh sendiri.. mungkin time tu aku da nazak kot. hm..

message for u : -
arini kte jalan skali, bestkan jalan sambil bergurau. tapi lg best bila ko bg hadiah tu, tu la hadiah paling yg xbleh aku lupa. senyuman manis ko n mke comel ko! esk2 ble aku xbleh jalan, aku nk ko iringi aku, masa ni aku dah xbleh nk panggil ko lg mcm selalu.. ko yg kne dtg. masa ni gk aku nk hadiah lg, tp aku dah xnk senyuman n mke comel ko tu. tp aku nk Al-Fatihah, ko bcekan untuk aku ek.. sbb aku dah xbleh bce sendiri. pastu ble ada org letak aku bwh papan, ko jgn nangis @ cari aku tw sbb aku dah xbleh tego ko mcm selalu.. promise me k!! aku syg ko sgt, ko kmbr aku dunia akhirat!! xde spe yg leh gnti tempat ko kt hati aku..

No comments: