Friday, March 7, 2008

memories!!!

sejak akhir2 ni. aku mcm rasa takut r mybe result nak out kot.. 12hb mac ni.. redha n bertawakal jer r.. nak kata berdoa dah mmg kene r wat stiap kali solat.. tapi aku kena yakin yang aku bleh n trima seadanya usaha2 yang telah aku wat selama ni expecially acct n math.. my febret subject tu..
ingat lagi time2 study ngn None n Lel.. mmg besh gler r.. yang xpaham cpt2 g tnye KakDaia@ daia je.. ikut ustazah pnggil daia.. Ahaha.. sory ea daia.. ingat lagi none ckp..
" kte kne trget bende yang kte ske!! so, kte kne blaja bende yang bleh kte score"
alhamdulilah r sejak tu aku blaja subject yang aku bleh score.. nak kata bio,fizik n kimia tu.. hehehe.. malu r nak ckp.. xpenah score pun..

aku ni jenis yang xpenah nak sedar.. ala, fhm2kan je la ea maksud aku tu.. hehe.. sampai r my kzn ckp " sampai ble ko nak jadi camni?? tiada org yang boleh ubah diri kita mlainkan kte yang ubah sendiri"pergh, mmg terasa gle r.. sejak tu aku xpenah lg abaikan study aku.. mmg myesal gler2 r.. trkkan aku ni..hesh!! thnx ea yaya sedarkan aku..

kdg2 ble ingt2 balik mse skol sedih sgt coz aku ni xla rajin sgt pun ngn buku.. tapi oke r.. hehe.. rindu r kat skol.. 12hb ni kte jumpe ea DATO'!!! rindunyeee...

No comments: