Friday, February 29, 2008

Why?? Kenapa??

aku adalah seorang insan yang dikurniakan hati yang mudah tersentuh.. aku terlalu sensitif.. dah 2 hari aku tidak bertegur dgn A.. tapi mungkinkah aku seorang yang ego?? oh, tidak!! aku tidak ego.. aku memberikan pandangan yang ikhlas.. but why ttbe2 A tengking aku?? ape salah aku waktu itu.. aku memberi komen yang betul.. kenapa dia tidak mahu terima.. kalo aku di komennya aku terima.. hesh!! aku xfhm dgn manusia sekarang ini.. tidak mahu terima kekurangan diri..



and same time.. aku berasa terguris dgn B.. dia sering kali kclkan hatiku.. tetapi aku tetap bersabar.. tapi sekarang?? aku bukannya mcm dulu.. aku sering mluahkan rasa hatiku kpdnya tetapi sekarang aku berasa janggal untuk berkongsi suka duka aku lg padanya.. di fikirannya cuma ada teman2 saja.. tapi aku?? huh!! biarlah aku masih boleh bersabar dgnnya.. dia berjanji akan selalu ada bersama aku tetapi tgk lah ape yang berlaku sekarang??



mengapa setiap kali aku rapat dgn seseorang akn tercetusnya bomm!! orang yang aku rapat kini semuanya tidak memahami aku lagi.. terlalu mudh bagi mereka untuk mengecilkan hatiku.. mulai hari ini aku tidak mahu rapat dengan sesiapa pun melainkan mrapatkan diri dgn YANG ESA..



adkh aku sudah berubah mjadi seorang yang keras kepala??? ataupun mereka sengaja mgambil kesempatan ke ats diri aku... apa salah aku sampai aku di hukum begini?? aku malas mahu berfikir lagi tentang semua ini.. biarlah masa sahaja yang menentukan.. mungkin nanti mereka meminta maaf kpd aku dgn ape yang terjadi mungkin aku tidak mudah melupakan ape yang terjadi.. biarpun "nabi pun memaafkan umatnya" tapi aku bukan nabi.. aku hanya hamba di muka bumi ini... fikirkan lah..



p/s : andai sesiapa yang terbaca or terasa hrp di maafkan...

No comments: