Tuesday, November 23, 2010

Khas untuk Dye..

aku tak tahu sejak bila, Dye dah wujud dalam fikiran aku..
aku tak pernah perasan, perasaan ini wujud
dari seorang kawan berubah menjadi seorang yang selalu yg berada dlm fikiran aku..
kadang kala aku buntu dengan perasaan aku ini..
aku macam ada sense pulak ngn Dye ni..
aku macam dapat tahu apa yang akn berlaku pada Dye..
argghh,, xsuka la dapat feeling camni..
dah la ape yg aku dapat rase ni betul plak yg terjadi kt hidup Dye..
tapikn kenape pulak ek aku dapat rase ?
whatever pun kn, Dye yg aku sayang..
tapi pelik tau..
orang kata bila kte suka kt orang tu, kte rase dupdapdupdap bile berdepan..
tapi aku lebih relax bile ngn Dye..
kadang2 aku pun xfaham dengan diri aku ni..

I miss Dye damn much ! ! !...

p/s : aku just minat je kt Dye.. xlebih ! syires,, hehe..

No comments: