Thursday, July 8, 2010

aku " REDHA "

salam !
sudah lme aku bertahan, berdiam diri dan mengasingkan diri dr mereka
akhirnya aku sedar
mereka lebih bahagia tanpa aku
mereka lebih bergembira tanpa aku
biarlah aku senang mereka bahagia
biarkan aku sendiri
kami bukan mcm dulu lagi
terlampau banyak kenangan aku dengan mereka
tapi mereka??
bersungguh2 melupakan aku
aku jugak akan beransur2 untuk melupakan mereka
kerana aku akan bersama orang baru
biarpun orang itu tidak setanding dgn mereka
aku rela bergembira dengan orang baru

" Ya Allah, izinkan persahabatan yg baru aku jalinkan bersama kekal selamanya"
Amin!!

tapi ingatlah, walaupun mereka tidak perlukan aku lagi
aku tetap aku mendoakan kebahagian mereka bersama
mereka sentiase dihatiku
tidak pernah sedetik,seminit, walaupun sesaat
mereka pudar di ingatan
aku sayang mereka selamanya !!

No comments: