Sunday, May 11, 2008

hepi mother's day..

Selamat Hari Ibu untuk semua ibu di dunia ini..
tidak kira sesiapa sahaja..
asalkan yang sudah bergelar ibu
expecially to my mom, Azizah bte Aziz..
aku bangga sangat dapat ibu
semua tentang dia menyenangkan hati aku
ibu kiranya macam computer dalam hidup aku
+ ingatkan aku tentang macam2 hal
+ konselor aku
+ kejut aku time pagi (walaupun agak payah nak bangun)
+ masakan ibu best gler2
+ tiada orang yang boleh ganti ibu
+ kawan teristimewa aku dunia dan akhirat
+ aku suka time ibu mara aku!!hehe
+ macam2 lagi semuanya ada pada ibu
no one can change my beloved mom!!
and happy anniversary to my father n my mom..
Hasran bin Hashim and Azizah bte Aziz
semoga ikatan yang terjalin selama 19 tahun ini
mendapat keberkatan daripada Allah S.W.T
dan sentiasa berbahagia di dunia dan di akhirat kelak
insya'allah..

No comments: