Tuesday, March 18, 2008

T+E+N+S+I+O+N!!!

Xtau nape aku mcm kehilangan sgt.. Aku mcm tension gler2.. Honestly aku ckp dah xde org yang fhm aku skrg tmsk semua yg penah rapat ngan aku.. Semua org dah berubah.. Tapi knpe jd camni.. Sebab aku xspandai dorg ker?? Aku sedar sape diri aku.. Semua org x pernah faham ape yang aku rasa, aku mnanggung sendirian.. Xde org yang amek tahu.. ke maner pergi org yang rapat2 dgn aku?? Aku sering kali menangis mengenangkan diriku, bkn aku nak jd x sepandai korg tapi aku mmg sederhana dlm blaja.. aku mmg bodoh!! Aku dah boleh terima ape yang korg buat pd aku.. Baiklah mulai hari ini,saat ini n selamanye mungkin aku xkan pernah rapat lagi dgn sesiapa pun termasuk org yang pernah rapat dgn aku dlu.. Aku da serik.. Sering kali aku di hina, d hirdik tapi aku cuma diam dan terus bersabar.. Biarlah aku menanggung sendirian.. jikalau aku dberi peluang untuk melanjutkan pelajaran ke universiti, aku xkan pernah menyusahkan sesiapa pun.. biarlah aku hidup berdikari..Aku bharap sgt!!! aku benci dorg!! aku benci dorg!! Knape dorg sanggup buat camtu kat aku?? hina sgt ker jd org bodoh!!

No comments: