Sunday, March 23, 2008

hYe..

today aku nak nynyi sebuah lagu.. Hayatilah liriknya..

Jangan dekat atau jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin terseksa kerna tak memilikimu
Ku cuba jalani hari dengan pengganti dirimu
Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu
Mengapa semua ini terjadi kepadaku
Tuhan maafkan diri ini
Yang xpernah bisa
Menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya
Aku terlalu cinta dia..
Aku terlalu cinta dia..

kalo sape2 terbaca.. lagu ni xde berkaitan dgn org istemewa dlm hdpku.. Tapi org yang rapat tapi jauh dgn aku.. Dia dah lain.. mgkn aku je yang rasa tapi entah la.. aku terlalu rapat dgn dia.. Kita dibaratkan KEMBAR.. Tapi sekarang tidak lagi.. Terasa khilangan dia sgt2.. Aku dah cuba tok lupakan dia tapi dia terlalu dkt dalam hati n fkrn aku.. I miz her so muchh!! I'm not les.. Jangan tersalah tafsir pulak ye.. tapi cuba korg pkkan jikalau org yang rapat ngan korg xlg rapat ngan korg cam dlu2..Ape yang korg rasa?? mesti samekan.. Selalunya masa aku tension,hepi, mara2 n lain2.. Dia ada je tnye2 aku or whtever pun kan tapi sekarang x lagi.. mgkn aku xsepandai dia kot.. Sbb tu aku dlayan camni.. kwn2 lbh pntg dari segalanya dlm hidup dia.. and aku xkan berikan puncanya pada sesiapa mahupun dirinya knape aku jd camni.. BIARLAH RAHSIA..


No comments: